Τι αντίληψη θα διαμορφώσει για σας κάποιος που θα πάρει στα χέρια του την επαγγελματική σας κάρτα με τυπωμένο πάνω το λογότυπο σας;
Το λογότυπο δεν λειτουργεί μόνο στην αναγνώριση της επωνυμίας σας. Δείχνει ποιος είστε και τι κάνετε με δημιουργικό τρόπο, εγείροντας τα επιθυμητά συναισθήματα, επενδύοντας σε μια σχέση εμπιστοσύνης. Επικοινωνεί τις αξίες ή την υπόσχεση του brand στο κοινό και όλο αυτό το δύσκολο έργο πρέπει να το έχει επιτελέσει μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα.
Θα μπορούσαμε να το παρομοιάσουμε με το πρόσωπο μιας επιχείρησης, τρόπον τινά. Είναι το βασικό μέσο έκφρασης του brand.
Τα λογότυπα βρίσκονται κυριολεκτικά παντού, γύρω μας, από τα ρούχα μας, τις συσκευές μας και το χώρο εργασίας μας έως στις μετακινήσεις και στους χώρους αναψυχής. Η κυριαρχία τους στην καθημερινότητά μας αποδεικνύει με τον πιο μεγαλοπρεπή τρόπο την ιδιαίτερη δύναμη που ασκούν πάνω στο κοινό και αντικατοπτρίζουν τη μοναδικότητα, το υπόβαθρο και το μέγεθος του πελάτη που αντιπροσωπεύουν.
Ο σχεδιασμός ενός μοναδικού και αντιπροσωπευτικού λογοτύπου είναι το άλφα και το ωμέγα για μια επωνυμία, δεδομένου ότι είναι η πρώτη επαφή με τον πελάτη και η πιο καθοριστική. Ένα λογότυπο με κύρος και καλαισθησία δημιουργεί μια εμπιστοσύνη με τον πελάτη και ένα κίνητρο για περαιτέρω συνεργασία.
Ένα επιτυχημένο λογότυπο σίγουρα πρέπει να τηρεί κάποιους βασικούς κανόνες σχεδιασμού για να μπορεί να επιτυγχάνει το σκοπό του, που δεν είναι άλλος από το να επικοινωνεί την ιστορία του brand στο κοινό σε ελάχιστο χρόνο και να παραμένει στην μνήμη. Η δημιουργία του είναι μια διαδικασία που απαιτεί έρευνα, μελέτη και σχεδιασμό σε πολλαπλά επίπεδα και φυσικά μεράκι, εμπειρία και γνώση.
Ένας επιχειρηματίας που σέβεται την επιχείρησή του και τον εαυτό του αναζητάει συνεργάτες που να αντικατοπτρίζουν το όραμά του και τους στόχους της επωνυμίας του. Πολλοί μπορούν να σχεδιάσουν ένα απλό λογότυπο αλλά λίγοι ένα ιδανικό και επιτυχημένο. Είναι μια διαδικασία που απαιτεί εμπειρία, εξειδίκευση, μελέτη και αρκετό χρόνο, γι' αυτό και θα πρέπει να απευθύνεστε μόνο σε επαγγελματίες του χώρου, με αποδεδειγμένη εμπειρία και υπόβαθρο.
Φυσικά και ισχύει δεδομένου ότι ένα ιδανικό λογότυπο, σύμβολο ή ένα λογότυπο τύπου mark, συμπεριλαμβάνει συμπυκνωμένη την ταυτότητα της επωνυμίας σας και μπορεί να επικοινωνήσει το μήνυμα σε όλες τις γλώσσες της Γης. Είναι χίλιες λέξεις σε μια γλώσσα πανανθρώπινη.
Μέσα από την πολυετή εμπειρία μας έχουμε διαμορφώσει δύο σχεδιαστικά πακέτα που καλύπτουν σε μεγάλο βαθμό το σύνολο των επιχειρήσεων. Αν παρ' όλλα αυτά χρειάζεστε κάτι πιο εξατομικευμένο μπορούμε να το διαμορφώσουμε σύμφωνα με τις ανάγκες σας.
Τελική τιμή. Κερδίζετε 270€ (-30%)
Τελική τιμή. Κερδίζετε 1480€ (-40%)
Σε όλα τα πακέτα παρέχεται η αποκλειστική άδεια χρήσης
*Ονοματοδοσία & σλόγκαν: Σας συστήνουμε την τελική επιμέλεια νομικού συμβούλου για την κατοχύρωση εμπορικής ονομασίας/σήματος.
**Ο οδηγός χρήσης λογοτύπου (logo guidelines) περιλαμβάνει πληροφορίες για το λογότυπο, όπως είναι η εφαρμογή του, οι διαστάσεις του, ο καθαρός χώρος (logo clear space), οι παραλλαγές του λογοτύπου (μόνο αν υπάρχουν), η σωστή & λανθασμένη χρήση, τα βασικά & συμπληρωματικά χρώματα (PMS, CMYK, RGB & HEX), η τυπογραφία.
***Ο οδηγός χρήσης εταιρικής ταυτότητας περιλαμβάνει πληροφορίες για τη σωστή χρήση του λογοτύπου και της εταιρικής ταυτότητας του brand (brand identity guidelines) όπως: εφαρμογή λογοτύπου, διαστάσεις, καθαρός χώρος (logo clear space), παραλλαγές λογοτύπου (μόνο αν υπάρχουν), σωστή & λανθασμένη χρήση, βασικά & συμπληρωματικά χρώματα (PMS, CMYK, RGB & HEX), τυπογραφία, επιστολόχαρτο, φάκελος, επαγγελματική κάρτα.
Οι συνεδρίες πραγματοποιούνται online ή δια ζώσης όπου η γεωγραφική θέση το επιτρέπει.