Τι είναι λογότυπο;

Το λογότυπο θα μπορούσαμε να το παρομοιάσουμε με το πρόσωπο μιας επιχείρησης. Είναι το οπτικό στοιχείο που έχει σαν κύριο σκοπό να μεταφέρει σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα το μήνυμα, (τις αξίες, τη φιλοσοφία και τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας) του brand που εκπροσωπεί στους δυνητικούς του πελάτες. Το λογότυπο είναι ένα σύμβολο που μπορεί να αποτελείται από κείμενο και εικόνες και μας βοηθάει στο να αναγνωρίσουμε το brand στο οποίο ανήκει.

Ποιο λογότυπο θεωρείται επιτυχημένο;

Ένα επιτυχημένο λογότυπο πρέπει να τηρεί τους βασικούς κανόνες. Να είναι απλό, να είναι διακριτικό, να μένει στη μνήμη, να είναι διαχρονικό, να είναι σχετικό, να μπορεί να εφαρμοστεί εύκολα σε μικρή διάσταση χωρίς να αλλοιώνεται, να εστιάζει σε ένα πράγμα, να φέρει ένα μεταφορικό συμβολισμό, να μπορεί να αποδίδει το νόημα στην ασπρόμαυρη του έκδοση, να αξιοποιεί τον αρνητικό χώρο επικοινωνώντας το μήνυμα με ιδιαίτερο τρόπο που όταν το κοινό το ανακαλύψει, θα γίνει πιστός οπαδός του brand.

Πόσους τύπους λογοτύπου έχουμε;

1. Monogram logos (or lettermarks)

2. Wordmarks (or logotypes)

3. Pictorial marks (or logo symbols)

4. Abstract logo marks

5. Mascots

6. The combination mark

7. The emblem

Τι είναι εταιρική ταυτότητα;

Εταιρική ταυτότητα ή οπτική εταιρική ταυτότητα, είναι όλα τα στοιχεία της οπτικής επικοινωνίας ενός brand τα οποία διαμορφώνουν την εντύπωση του καταναλωτή όταν αυτός έρθει σε επαφή με την επιχείρηση.

Τι είναι brand;

Το brand είναι η εντύπωση που διαμορφώνει ο καταναλωτής όταν αυτός έρθει σε επαφή με την επιχείρηση. Εδώ, πέρα από την επαφή με τα υλικά στοιχεία ενός brand που είναι το λογότυπο, οι διαφημίσεις, τα έντυπα, οι επιγραφές κτλ. Συγκαταλέγονται και άυλα στοιχεία όπως είναι η συμπεριφορά του προσωπικού, η ποιότητα της εξυπηρέτησης κ.α.

Δημιουργούμε μοναδικά brands συνδέοντας τα συναισθηματικά με το κοινό μέσα από την έρευνα, την παρατηρητικότητα, τη στρατηγική και το design. 

Πόσο κοστίζει ένα λογότυπο;

Το λογότυπο δεν είναι ένα έτοιμο προϊόν προς πώληση. Η τιμή του διαμορφώνεται κάθε φορά από πολλούς παράγοντες. Κάθε λογότυπο είναι ξεχωριστό όσο ξεχωριστή είναι και η κάθε επιχείρηση και είναι αποτέλεσμα έρευνας, μελέτης, στρατηγικής και δημιουργίας με σκοπό την επικοινωνία και την επίτευξη του στόχου.

Συμπληρώστε τη σχετική φόρμα ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας. Αφού μας δώσετε τις απαραίτητες πληροφορίες για την επιχείρησή σας θα σας ετοιμάσουμε και τη σχετική οικονομική προσφορά.

Ποια διαδικασία ακολουθείτε;

Η διαδικασία ξεκινάει με την γνωριμία μαζί σας, από κοντά ή μέσω απομακρυσμένης σύνδεσης, video κλήσης, ή μέσω τηλεφώνου. Αφού γνωρίσουμε καλύτερα εσάς και την επιχείρησή σας, θα κάνουμε έρευνα του ανταγωνισμού για να συλλέξουμε στοιχεία και να συντάξουμε ένα ολοκληρωμένο brief, με βάση το οποίο θα κινηθούμε σχεδιαστικά για να πετύχουμε τον στόχο μας.

Πόσος χρόνος απαιτείται για τον σχεδιασμό ενός λογοτύπου;

Ο χρόνος διαφέρει κι αυτός από πελάτη σε πελάτη. Ο ελάχιστος χρόνος για ένα λογότυπο και πάντα κάτω από κανονικές συνθήκες δεν μπορεί να είναι λιγότερος από 2-3 εβδομάδες και μπορεί να διαρκέσει έως και μερικούς μήνες.

Δείτε μερικά από τα λογότυπα που έχουμε σχεδιάσει.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την παροχή των υπηρεσιών του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Διατηρούμε το δικαιωμα να κοινοποιήσουμε πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε ανεπιφύλακτα τη χρήση των cookies.