Το Homidoo είναι ένα νέο ηλεκτρονικό κατάστημα με περισσότερα από 40 χιλιάδες επιλεγμένα προϊόντα για το σπίτι. Το όνομα που δώσαμε στο brand είναι η προέκταση του χαρακτήρα των ανθρώπων πίσω από το κατάστημα.
Δημιουργήσαμε μια δική μας λέξη συνδυάζοντας τη λέξη home = σπίτι, τη λέξη I = εγώ και τη λέξη do = κάνω, αλλά στη τελευταία δώσαμε μια νότα παιδικότητας και χαράς “τραβώντας” λίγο το γράμμα "οου" δημιουργώντας μια ηχώ που προσδίδει χιούμορ. Με λίγα λόγια Homidoo είναι όλα αυτά που κάνει το brand για το σπίτι. Διακοσμεί, ανανεώνει, εξοπλίζει, ασφαλίζει, φωτίζει, ομορφαίνει, καθαρίζει, επιπλώνει και άλλα πολλά.
Η εξειδίκευση, η γνώση και η φιλική εξυπηρέτηση είναι οι βασικές αξίες του brand τις οποίες κληθήκαμε να επικοινωνήσουμε μέσω του λογοτύπου. Εμπνευσμένοι από το πεντάκτινο αστέρι, σχεδιάσαμε μια minimal, σχεδόν γεωμετρική φιγούρα σκύλου. Πετύχαμε δύο δυνατούς συμβολισμούς (το αστέρι και ο σκύλος) στο ίδιο σύμβολο. Το αστέρι συμβολίζει τη γνώση και την καθοδήγηση. Ο σκύλος συμβολίζει την φιλικότητα τη σχέση εμπιστοσύνης και την αφοσίωση.
Το λογότυπο μπορεί να εφαρμοστεί σε κάθετη και οριζόντια διάταξη ανάλογα με τον διαθέσιμο χώρο φιλοξενίας. Για πολύ μικρές επιφάνειες μπορεί να εφαμοστεί μόνο το σύμβολο (pictorial mark ή brand mark ή logo symbol) χωρίς να θυσιάσουμε τίποτα από την επικοινωνιακή του δύναμη. Το λογότυπο μπορεί και χωρίς το λεκτικό να επικοινωνήσει, με μεγάλη αποτελεσματικότητα, τις αξίες του brand. Το σύμβολο μπορεί να παραμείνει ευδιάκριτο ακόμα και σε μέγεθος μισής ίντσας. Αυτό μας δίνει μεγάλη ευελιξία και λειτουργικότητα για χρήση του λογοτύπου σε οποιαδήποτε εφαρμογή και μέσο.
Το homidoo πολύ γρήγορα κέρδισε την εμπιστοσύνη του κοινού. Σε έναν τεράστιο και ολοένα αυξανόμενο ανταγωνισμό στο e-commerce, το Homidoo δείχνει να τα έχει καταφέρει.