Στο κατάστημα θα βρείτε αθλητικά παπούτσια, είδη ένδυσης, καπέλα και αξεσουάρ κ.α. Τα προϊόντα προσελκύουν πελάτες από πολλές χώρες του εξωτερικού. Για την κατασκευή του e-shop χρησιμοποιήσαμε custom e-commerce λογισμικό με μοναδικές δυνατότητες διαχείρισης, παραμετροποίησης και ασφάλειας.
Καταφέραμε να κατασκευάσουμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα γρήγορο, αξιόπιστο, εύκολο στη πλοήγηση και στην εύρεση προϊόντων. Η ολοκλήρωση της παραγγελίας απαιτεί λίγα μόνο κλικ και μπορεί να διεκπαιρεωθεί με ευκολία ακόμα και από κινητά τηλέφωνα.
Για το πρότυπο (theme) έγινε custom σχεδιασμός στο foundation grid system. Χρησιμοποιούμε media queries για απόλυτη ανταπόκριση και σωστή προσαρμογή σε κάθε συσκευή και ανάλυση. Η πλοήγηση είναι απόλαυση ακόμα και από κινητό smartphone και δεν θα αντιμετωπίσετε δυσκολίες κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας (checkout).
Επιλέξαμε minimal design χωρίς γραφικά για ταχύτητα και χωρίς χρώματα. ‘Ετσι ο επισκέπτης εστιάζει στο ίδιο το προϊόν και μόνο. Το ουδέτερο χρωματικά και σχεδιαστικά πρότυπο επιτρέπει στο προϊόν να πρωταγωνιστήσει και να κερδίσει την προσοχή του επισκέπτη.
Αξιοποιήσαμε τις δυνατότητες της custom πλατφόρμες e-commerce και το grid system για να πετύχουμε κάτι μοναδικό για e-shop. Μπορούμε να έχουμε διαφορετικό design – layout ανά σελίδα.
Κάθε οντότητα μπορεί να αλλάξει θέση μέσα στο layout, μπορεί να εμφανιστεί ή όχι, ή να εμφανιστεί υπό συνθήκες.
Έχουμε μεγάλη ευελιξία στην τοποθέτηση της κάθε οντότητας στη σελίδα.
Ενδεικτικά κάποιες οντότητες είναι τα φίλτρα, το μενού των κατηγοριών, τα brands, το pagination, τα εργαλεία ταξινόμησης κ.α.
Αυτές τις οντότητες μπορούμε να τις εμφανίσουμε με όποια σειρά θέλουμε και σε όποια θέση θέλουμε πάνω στο πρότυπο.
Τα σχετικά προϊόντα είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο marketing για τον ιδιοκτήτη του καταστήματος. Ο διαχειριστής μπορεί με εύκολο τρόπο μέσα σε λίγα λεπτά να κάνει προτάσεις συνδυασμών προϊόντων. Αυτοί οι συσχετισμοί αφορούν στη κατηγορία, στο χρώμα, στο brand και σε όποιο πεδίο του προϊόντος επιθυμεί.
Δημιουργούμε μία ομάδα προϊόντων στην οποία ορίζουμε τα πεδία του προϊόντος για τα οποία θέλουμε να γίνει η ταύτιση. Ορίζοντας σχετικό πεδίο εύρεσης τον τίτλο, στα σχετικά προϊόντα θα εμφανιστούν προϊόντα με σχετικές λέξεις κλειδιά.
Σε συνδυασμό μπορούμε να ορίσουμε συγκεκριμένες κατηγορίες από τις οποίες θα αντλήσουμε σχετικά προϊόντα. Επιλέγουμε να αντλήσουμε προϊόντα μόνο από τη κατηγορία T-Shirts, ή μόνο από τη κατηγορία Shorts. Έτσι ο συσχετισμός των λέξεων παραμένει, απλά τα αποτελέσματα που θα εμφανιστούν περιορίζονται μόνο στην επιλεγμένη κατηγορία.
Ο ορισμός του σχετικού πεδίου δεν περιορίζεται μόνο σε τίτλο ή brand, μπορούμε να ορίσουμε οποιοδήποτε πεδίο του προϊόντος όπως:
τίτλος, brand, χρώμα, απόθεμα, νούμερο, οποιαδήποτε τιμή φίλτρου, τιμή, βάρος, περιγραφή, σχετικά κλειδιά, seo url, κ.α.
Σπάνια θα βρείτε σε κάποιο e-shop αυτή τη δυνατότητα. Δυνατότητα πολλαπλής επιλογής κατηγοριών. Για κάθε επιλεγμένη κατηγορία εμφανίζονται και τα αντίστοιχα φίλτρα. Πχ. Επιλέγοντας Basketball θα δουμε φίλτρα που αφορούν στη κατηγορία Basketball, επιλέγοντας και Lifestyle θα δούμε και φίλτρα της κατηγορίας Lifestyle. Μπορούμε ταυτόχρονα να επιλέξουμε όλες τις κατηγορίες και να βλέπουμε όλα τα φίλτρα. Ο επισκέπτης μπορεί με 3 ή 4 κλικ να φτάσει στο προϊόν που τον ενδιαφέρει. Μπορεί να επιλέξει συνδυαστικά κατηγορίες, brand, size, color και να δεί άμεσα αυτά τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν.