citrus new logo white

Thecitrustore custom e-shop design and development

Στο κατάστημα thecitrustore.com μπορείτε να βρείτε σπάνια προϊόντα από διάσημα brands όπως αθλητικά παπούτσια, είδη ένδυσης, καπέλα και αξεσουάρ. Το κατάστημα διανύει τον τρίτο χρόνο παρουσίας στο διαδίκτυο εξυπηρετώντας πελάτες σε παγκόσμιο επίπεδο. Για την κατασκευή του e-shop χρησιμοποιήσαμε custom e-commerce λογισμικό με μοναδικές δυνατότητες διαχείρισης, παραμετροποίησης και ασφάλειας.

Καταφέραμε να κατασκευάσουμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα γρήγορο, αξιόπιστο, εύκολο στη πλοήγηση και στην εύρεση προϊόντων. Η ολοκλήρωση της παραγγελίας απαιτεί λίγα μόνο κλικ και μπορεί να διεκπαιρεωθεί με ευκολία ακόμα και από κινητά τηλέφωνα.

Custom Website Template

Το πρότυπο (theme) είναι custom σχεδιασμός. Χρησιμοποιούμε media queries για απόλυτη ανταπόκριση και σωστή προσαρμογή σε κάθε συσκευή και ανάλυση. Η πλοήγηση είναι απόλαυση ακόμα και από κινητό smartphone και δεν θα αντιμετωπίσετε καμία δυσκολία από την επιλογή μέχρι και την ολοκλήρωση της παραγγελίας (checkout).  

Επιλέξαμε minimal ύφος χωρίς γραφικά για καλύτερη ταχύτητα και χωρίς χρώματα γιατί θέλαμε ο επισκέπτης να εστιάζει στο ίδιο το προϊόν και μόνο.

Το ουδέτερο χρωματικά και σχεδιαστικά πρότυπο επιτρέπει στο προϊόν να πρωταγωνιστήσει και να κερδίσει την προσοχή του επισκέπτη.

citrus cat page

Design – Layout Flexibility

Αξιοποιήσαμε τις μοναδικές δυνατότητες της custom πλατφόρμες e-commerce και την ευκαμψία του grid system για να πετύχουμε κάτι μοναδικό για website και ειδικά για e-shop. Μπορούμε να έχουμε διαφορετικό design – layout ανά σελίδα.

Κάθε οντότητα μπορεί να αλλάξει θέση μέσα στο layout, μπορεί να εμφανιστεί, να μην εμφανιστεί, ή να εμφανιστεί κάτω από ορισμένες συνθήκες.

Οντότητες όπως είναι τα φίλτρα, το μενού των κατηγοριών, τα brands, το pagination, τα εργαλεία ταξινόμησης, οι εικόνες κατηγορίας, οι περιγραφές κατηγορίας και τα grids των προϊόντων μπορούν να εμφανιστούν με όποια σειρά θέλουμε και σε όποια θέση θέλουμε πάνω στο πρότυπο.

layout flexibility
citrus responsive template

Μηχανισμός Σχετικών Προϊόντων

Τα σχετικά προϊόντα είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο marketing για τον ιδιοκτήτη του καταστήματος. Ο διαχειριστής μπορεί με εύκολο τρόπο μέσα σε λίγα λεπτά να κάνει προτάσεις στυλιστικών συνδυασμών προϊόντων με συσχετισμούς που αφορούν στη κατηγορία, στο χρώμα, στο brand, στη τιμή, στο απόθεμα, στις τιμές των φίλτρων και σε όποιο πεδίο του προϊόντος επιθυμεί.

citrus-relative-products

Ορισμός Σχετικών Πεδίων Εύρεσης

Δημιουργούμε μία ομάδα προϊόντων στην οποία ορίζουμε τα πεδία του προϊόντος για τα οποία θέλουμε να γίνει η ταύτιση. Ορίζοντας πχ. σχετικό πεδίο εύρεσης τον τίτλο, στα σχετικά προϊόντα θα εμφανιστούν προϊόντα που έχουν στον τίτλο τους κάποια από τις λέξεις του βασικού προϊόντος. Αν πχ το βασικό προϊόν έχει στο τίτλο του τη λέξη green, στα σχετικά προϊόντα θα εμφανιστούν αυτόματα όσα προϊόντα περιέχουν αυτήν τη λέξη στο τίτλο τους.

Σε συνδυασμό μπορούμε να ορίσουμε συγκεκριμένες κατηγορίες από τις οποίες θα αντλήσουμε σχετικά προϊόντα, πχ. επιλέγουμε να αντλήσουμε προϊόντα μόνο από τη κατηγορία T-Shirts, ή μόνο από τη κατηγορία Shorts. Έτσι ο συσχετισμός των λέξεων παραμένει, απλά τα αποτελέσματα που θα εμφανιστούν περιορίζονται μόνο στην επιλεγμένη κατηγορία.

Ο ορισμός του σχετικού πεδίου εύρεσης δεν περιορίζεται μόνο στον τίτλο ή στο brand, μπορούμε να ορίσουμε οποιοδήποτε από τα πεδία του προϊόντος όπως:

  • τίτλος
  • brand
  • χρώμα
  • απόθεμα
  • νούμερο
  • οποιαδήποτε τιμή φίλτρου
  • τιμή
  • βάρος
  • περιγραφή
  • σχετικά κλειδιά
  • seo url
  • κ.α.

Πολλαπλή Επιλογή Κατηγοριών

Σπάνια θα βρείτε σε κάποιο e-shop αυτή τη δυνατότητα. Δυνατότητα πολλαπλής επιλογής κατηγοριών. Για κάθε επιλεγμένη κατηγορία εμφανίζονται και τα αντίστοιχα φίλτρα. Πχ. Αν επιλέξουμε Basketball θα δουμε φίλτρα που αφορούν στη κατηγορία Basketball, αν επιλέξουμε μαζί και Lifestyle θα δούμε και τα φίλτρα που αφορούν στη κατηγορία Lifestyle. Μπορούμε ταυτόχρονα να επιλέξουμε όλες τις κατηγορίες και να βλέπουμε όλα τα φίλτρα. Ο επισκέπτης μπορεί με 3 ή 4 κλικ να φτάσει στο προϊόν που τον ενδιαφέρει. Για παράδειγμα μπορεί να επιλέξει συνδυαστικά κατηγορία (μία έως όλες), brand, size, color και να δεί άμεσα αυτά τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν αποφεύγοντας άσκοπα κλικ και χάσιμο χρόνου.

multi category selection