Σχεδιασμός ετικέτας συσκευασίας σειράς: βάμματα βοτάνων Biotherapy

Μια “δυνατή” ετικέτα – συσκευασία μπορεί να ενισχύσει την ικανότητα του προϊόντος να προσελκύσει νέους καταναλωτές.

Όταν ο καταναλωτής περάσει μπροστά από το ράφι του προϊόντος, η ετικέτα είναι αυτή που θα του “γνέψει” με σκοπό να τον κερδίσει. Αν δεν τα καταφέρει στον ελάχιστο χρόνο που έχει, ο καταναλωτής θα επιλέξει κάτι άλλο ή θα φύγει.

Η αντιληπτή αξία του προϊόντος και όχι το ίδιο το προϊόν είναι αυτό που παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην επιλογή ενός προϊόντος ανάμεσα σε πληθώρα ανταγωνιστών στο ράφι. Βέβαια η αντιληπτή αξία δεν αίναι αρκετή για να διατηρηθεί η σχέση προϊόντος καταναλωτή. Το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι ανάλογο ή καλύτερο των προσδοκιών που έχουμε δημιουργήσει τεχνητά στο δυνητικό πελάτη με τη χρήση της συσκευασίας.

Τυπογραφία, εικονογράφηση, αρμονία και συνέπεια

Στο σχεδιασμό ετικέτας των βαμμάτων της εταιρείας Biotherapy κάναμε πολύ καλή χρήσης της τυπογραφίας και της εικονογράφησης και το αποτέλεσμα είναι ένα πραγματικό έργο τέχνης. Δουλέψαμε πολύ τις αναλογίες γραμμάτων και γραφικών και αξιοποιήσαμε με τον καλύτερο τρόπο το διαθέσιμο χώρο χωρίς υπερβολές και περιττά στοιχεία design. Η απλότητα, η συνέπεια, η ισορροπία και η αρμονία των αναλογιών και των χρωμάτων δημιουργούν μια υψηλή αντιληπτή αξία που ξεχωρίζει στον ανταγωνισμό.

etiketa milk thistle final open label

Θέλετε να μας πείτε για το δικό σας project;

Ίσως μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε.